poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nagrywanie, porównywanie.. + sry za nieobecność!

 Hejka misiaki!

Na starcie: Przepraaaszam za moja dość długą przerwę, naprawdę jest mi potwornie głupio, że tak to zaniedbałam :(.

Dobra to przejdźmy do tematu naszej Sylwii!
Ostatnio Syś wstawiała zdjęcia (czy to na swoim ofc fanpage, czy na Instagramie) ze studia, gdzie *jak zakładam* zaczyna prace nad swoim pierwszym singlem..(: No 10000% jej sie nie nudziło, gdyż towarzystwa dotrzymywał jej nie kto inny, jak JDabrowsky.
(wszystkie zdj:  Instagram Sylwii ).

Padło tez porównanie, że Sysia jest podoba do Seleny Gomez, a także została okrzyknięta na kandydatkę do polskiej Sel (przez eska.pl). Ale stwierdzić, czy to jest prawda, możecie sami :)

Przepraszam, że tak krótko, ale nie mam zbytnio czasu, oczywiście obiecuję, że znajdę go więcej, OBIECUJĘ!
+zdjątka :)




LUV Y'LL

1 komentarz:

  1. Fajny blog ❤ tylko więcej postów, bo już o nim zapomniałam :c
    just-emmaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń