środa, 3 czerwca 2015

Young Stars Festival 2015 ! + małe zmiany

hej misiaki! ;3

Po pierwsze: MEGA przepraszam za moją mega mega mega długą nieobecność, nie miałam zbytnio czasu itd.. nawaliłam wiem, mimo, że obiecałam, że będę wchodzić tu często.. SORRY!

> Co nowego? <

Na 100% zauważyliście, że zmianą uległ link jak i nazwa bloga, więc od teraz są to misiaki! :)
Nowy wygląd jest w robocie, także zrobimy też mały remont z deseniem itd, zobaczycie niedługoo ! ;D

Okeej, teraz zajmijmy się tym co jest naprawdę ważne.. SYLWIĄ I JEJ DEBIUTEM 30 MAJA!

Jak już pewnie każdy z Was wie, Sysia wystąpiła 30 maja w Poznaniu na drugiej edycji festiwalu młodych gwiazd.. Wow. 
Poszło jej mega ! Relacje i występy możecie zobaczyć na kanale Sylwii .
Nasz Misiak zaśpiewał dwa covery i swoją piosenkę (z tego co mi wiadomo), czyli cover Bruno Marsa "When I Was Your Man" i cover piosenki Meghan Trainor "Dear Feature Husband" oraz "Plan" gościnnie z Mezem ! ;)
Sylwia pisała, że bawiła się świetnie, mega chciałabym tam być i zobaczyć ją na żywo.. Mam nadzieje, że będzie okazja! 
Wszelkie zdjęcia z Young Stars Festival są tutaj:
http://naszglospoznanski.pl/young-stars-festival-zdjecia/




Co nowego u Sylwii?

Dowiedzieliśmy się także, że Sysia wystąpi na Young Stars on Tour i odwiedzi 4 miasta! (Poznań, Wrocław, Warszawa i Kraków). Bilety są dostępne w salonach empik oraz pod tym linkiem: https://www.ebilet.pl/szukaj.php?t=t&tid=17905

Sylwia w niedziele o godz 20:00 zaśpiewa na Dniach Przasnysza!
Serdecznie zapraszamyyy x


To chyba tyle na dzisiaj, dzięki za uwagę, widzimy się niedługo! (mam nadzieje) ;D <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz